• Holiday Club

    Ihan Suomessa  – kunnianosoitus kotimaanmatkailulle LÄHTÖKOHTA Holiday Club kuuluu Suomen johtavimpiin matkailualan toimijoihin. Se on tunnettu kylpylähotelleista ja loma-asunnoista, jotka sijoittuvat eri puolille Suomea aina Saimaalta Sallaan asti. Monipuolisen tarjonnan vuoksi yrityksen on tärkeää pystyä puhuttelemaan kohderyhmiä eri puolella Suomea.  Nousujohteisen liiketoiminnan takaamiseksi ja brändin kehitystyön tukemiseksi Holiday Club toivoi faktaa nykyisestä tilanteestaan: yritys halusi […] Lue lisää

  • F-LIIGA

    Salibandyliigasta F-Liigaan – Strategiatyö uudistuksen taustalla   LÄHTÖKOHTA Salibandyliigan brändi jäi historiankirjoihin 20.5.2020, kun Republicin SSBL Salibandy Oy:lle toteuttama brändityö toi salibandyn miesten ja naisten pääsarjoille uuden yhteisen tarinan, ilmeen ja nimen. Entisen Salibandyliigan nimi oli toiminut vuodesta 1994 alkaen. Tarve uudistukselle syntyi, kun Republicin ja miesten liigan yhteistyössä tehty kaupallisen kasvun strategia valmistui keväällä […] Lue lisää

  • Studeo

    Tabletkoulusta Studeoksi – brändin, viestinnän ja markkinoinnin uudistus LÄHTÖKOHTA Studeo on sähköisten oppimateriaalien kustantaja, joka tarjoaa myös oman oppimisalustan suomalaisille ala- ja yläkoululaisille sekä lukiolaisille. Perusasteen kouluissa sen kohderyhmään kuuluvat pitkälti koulut ja niiden opettajat – lukiotasolla näiden lisäksi myös itse opiskelijat. Studeon haaste oli, että se kaipasi näkemystä ja keinoja markkinointinsa, viestintänsä ja koko […] Lue lisää