Palvelut: Viestintä
-
Happy Farmer
Happy Farmer – Parempien valintojen puolesta LÄHTÖKOHTA HOK-Elanto on S-ryhmän suurin osuuskauppa ja merkittävä toimija pääkaupunkiseudun päivittäistavarakaupan ja ravintoloiden alalla. Osana ravintolatoiminnan ja Helsingin ydinkeskustan tärkeimmän kauppapaikan kehittämistä, HOK-Elanto suunnitteli uudenlaisen ravintolaperheen avaamista kaikkien tuntemaan Sokos-taloon. Tavoitteena oli nostaa arvokas, keskeisten kulkuväylien risteyksessä sijaitseva kortteli ruoan uudeksi keskittymäksi. Tähän tarpeeseen vastasi kokonaan uudenlainen ravintolakonsepti, Happy Farmer, […] Lue lisää
-
Helsinki Cup
Maailman suurin futisturnaus nollasi koronan LÄHTÖKOHTA Asemansa Euroopan kolmanneksi suurimpana jalkapallon junioriturnauksena vakiinnuttanut Helsinki Cup oli 45-vuotisjuhlavuonnaan uuden haasteen edessä: miten varmistaa turnauksen turvallinen läpivienti koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa ja saada osallistumista harkitsevat seurat vakuuttuneiksi mukaan ilmoittautumisesta? Pitkälle kevääseen oli epäselvää, saako turnausta ylipäänsä järjestää vuonna 2020, mutta toukokuun lopussa saatiin kauan odotettu tieto – Helsingin […] Lue lisää
-
Huawei
Huawei Puhuttelevalla markkinointiviestinnällä vahvaa kasvua Suomessa Lähtökohta Kun Republic ja Huawei aloittivat yhteistyön vuonna 2014 oli Huawein markkinaosuus Suomessa 2%. Huawein kansainvälinen brändiohjaus antoi Republicille vapauden luoda Suomen markkinoita puhuttelevan toteutuksen. Toteutus Huaweille luotiin tunnistettava, muista toimijoista erottuva ja markkinaan sopiva kommunikaatiotyyli. Markkinoinnin perustat luotiin kuntoon ja brändille alettiin luoda luottamuspääomaa suomalaisten kuluttajien ja sidosryhmien […] Lue lisää