Palvelut: Visuaalinen ilme
-
Gebwell
Me ja maailma tarvitsemme puhdasta lämpöä LÄHTÖKOHTA Gebwell on lämmitys- ja jäähdytyslaitteiden myyntiin, valmistamiseen ja kehittämiseen erikoistunut yritys. Vuonna 2007 perustetun Gebwellin pääkonttori ja juuret sijaitsevat Leppävirralla Pohjois-Savossa. Päämarkkinat ovat kotimaassa, mutta toimintaa on myös Ruotsissa ja Puolassa. Suomessa Gebwell on markkinajohtaja kaukolämpötuotteissa ja lisäksi leppävirtalaisilla on erittäin vahva markkina-asema lämpöpumpputuotteissa. Kasvun ja kansainvälistymisen vauhdittamiseksi […] Lue lisää
-
Palloliitto
Sinivalkoinen päivä huipensi sukupolvien unelman LÄHTÖKOHTA Republic sai kunnian toimia Palloliiton kumppanina miesten jalkapallon EM-kisojen suunnittelussa. Tavoitteena oli löytää markkinointiin konsepti, joka nostaisi kisahuumaa vielä asteen ylemmäs ja tekisi Suomea tunnetuksi myös muun Euroopan silmissä. Kokonaisuuden suunnittelussa haluttiin kuulla erilaisia mielipiteitä, joten sitä lähdettiin toteuttamaan yhteisten muotoilupajojen kautta. Näin saatiin mukaan laajasti Palloliiton työntekijöitä sekä […] Lue lisää
-
Studeo | Kiitos koulu
Koulussa riittää mistä kiittää – brändi tutuksi tuhansilla kiitoksilla LÄHTÖKOHTA Studeo on kotimainen sähköisten oppimateriaalien kustantaja, jonka materiaaleja käytetään 90 prosentissa Suomen lukioista. Lukioiden lisäksi Studeo kustantaa oppimateriaaleja laajasti perusopetukseen. Yritys on kasvanut nopeasti markkinalla, jonka suurimpia toimijoita ovat Sanoma Pro ja Otava. Yhdessä Studeon kanssa tehdyssä bränditutkimuksessa nousi esiin tarve toimia tunnettuuden kasvattamiseksi. Oli […] Lue lisää
-
Happy Farmer
Happy Farmer – Parempien valintojen puolesta LÄHTÖKOHTA HOK-Elanto on S-ryhmän suurin osuuskauppa ja merkittävä toimija pääkaupunkiseudun päivittäistavarakaupan ja ravintoloiden alalla. Osana ravintolatoiminnan ja Helsingin ydinkeskustan tärkeimmän kauppapaikan kehittämistä, HOK-Elanto suunnitteli uudenlaisen ravintolaperheen avaamista kaikkien tuntemaan Sokos-taloon. Tavoitteena oli nostaa arvokas, keskeisten kulkuväylien risteyksessä sijaitseva kortteli ruoan uudeksi keskittymäksi. Tähän tarpeeseen vastasi kokonaan uudenlainen ravintolakonsepti, Happy Farmer, […] Lue lisää
-
Helsinki Cup
Maailman suurin futisturnaus nollasi koronan LÄHTÖKOHTA Asemansa Euroopan kolmanneksi suurimpana jalkapallon junioriturnauksena vakiinnuttanut Helsinki Cup oli 45-vuotisjuhlavuonnaan uuden haasteen edessä: miten varmistaa turnauksen turvallinen läpivienti koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa ja saada osallistumista harkitsevat seurat vakuuttuneiksi mukaan ilmoittautumisesta? Pitkälle kevääseen oli epäselvää, saako turnausta ylipäänsä järjestää vuonna 2020, mutta toukokuun lopussa saatiin kauan odotettu tieto – Helsingin […] Lue lisää
-
Holiday Club
Ihan Suomessa – kunnianosoitus kotimaanmatkailulle LÄHTÖKOHTA Holiday Club kuuluu Suomen johtavimpiin matkailualan toimijoihin. Se on tunnettu kylpylähotelleista ja loma-asunnoista, jotka sijoittuvat eri puolille Suomea aina Saimaalta Sallaan asti. Monipuolisen tarjonnan vuoksi yrityksen on tärkeää pystyä puhuttelemaan kohderyhmiä eri puolella Suomea. Nousujohteisen liiketoiminnan takaamiseksi ja brändin kehitystyön tukemiseksi Holiday Club toivoi faktaa nykyisestä tilanteestaan: yritys halusi […] Lue lisää
-
VR | Kesä Yhdessä
VR:N KESÄKAMPANJA – PIENISTÄ HETKISTÄ TULEE ISOJA, KUN NE KOETAAN YHDESSÄ Lähtökohdat: VR:n kesäkampanja rakennettiin tilanteessa, jossa Suomi oli siirtymässä kohti kesää pitkän koronakevään jälkeen. Monet eivät olleet nähneet lähimmäisiään pitkään aikaan. Yleinen ilmapiiri oli toiveikas, mutta samalla mukana oli yleistä epävarmuutta massatapahtumia tai julkisia kulkuneuvoja kohtaan. VR koki, että vastuullisena toimijana ja keskeisenä osana […] Lue lisää
-
F-LIIGA
Salibandyliigasta F-Liigaan – Strategiatyö uudistuksen taustalla LÄHTÖKOHTA Salibandyliigan brändi jäi historiankirjoihin 20.5.2020, kun Republicin SSBL Salibandy Oy:lle toteuttama brändityö toi salibandyn miesten ja naisten pääsarjoille uuden yhteisen tarinan, ilmeen ja nimen. Entisen Salibandyliigan nimi oli toiminut vuodesta 1994 alkaen. Tarve uudistukselle syntyi, kun Republicin ja miesten liigan yhteistyössä tehty kaupallisen kasvun strategia valmistui keväällä […] Lue lisää