• Happy Farmer

    Happy Farmer – Parempien valintojen puolesta LÄHTÖKOHTA HOK-Elanto on S-ryhmän suurin osuuskauppa ja merkittävä toimija pääkaupunkiseudun päivittäistavarakaupan ja ravintoloiden alalla. Osana ravintolatoiminnan ja Helsingin ydinkeskustan tärkeimmän kauppapaikan kehittämistä, HOK-Elanto suunnitteli uudenlaisen ravintolaperheen avaamista kaikkien tuntemaan Sokos-taloon. Tavoitteena oli nostaa arvokas, keskeisten kulkuväylien risteyksessä sijaitseva kortteli ruoan uudeksi keskittymäksi. Tähän tarpeeseen vastasi kokonaan uudenlainen ravintolakonsepti, Happy Farmer, […] Lue lisää

  • Helsinki Cup

    Maailman suurin futisturnaus nollasi koronan LÄHTÖKOHTA Asemansa Euroopan kolmanneksi suurimpana jalkapallon junioriturnauksena vakiinnuttanut Helsinki Cup oli 45-vuotisjuhlavuonnaan uuden haasteen edessä: miten varmistaa turnauksen turvallinen läpivienti koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa ja saada osallistumista harkitsevat seurat vakuuttuneiksi mukaan ilmoittautumisesta? Pitkälle kevääseen oli epäselvää, saako turnausta ylipäänsä järjestää vuonna 2020, mutta toukokuun lopussa saatiin kauan odotettu tieto – Helsingin […] Lue lisää

  • Holiday Club

    Ihan Suomessa  – kunnianosoitus kotimaanmatkailulle LÄHTÖKOHTA Holiday Club kuuluu Suomen johtavimpiin matkailualan toimijoihin. Se on tunnettu kylpylähotelleista ja loma-asunnoista, jotka sijoittuvat eri puolille Suomea aina Saimaalta Sallaan asti. Monipuolisen tarjonnan vuoksi yrityksen on tärkeää pystyä puhuttelemaan kohderyhmiä eri puolella Suomea.  Nousujohteisen liiketoiminnan takaamiseksi ja brändin kehitystyön tukemiseksi Holiday Club toivoi faktaa nykyisestä tilanteestaan: yritys halusi […] Lue lisää

  • VR | Kesä Yhdessä

    VR:N KESÄKAMPANJA – PIENISTÄ HETKISTÄ TULEE ISOJA, KUN NE KOETAAN YHDESSÄ Lähtökohdat: VR:n kesäkampanja rakennettiin tilanteessa, jossa Suomi oli siirtymässä kohti kesää pitkän koronakevään jälkeen. Monet eivät olleet nähneet lähimmäisiään pitkään aikaan.  Yleinen ilmapiiri oli toiveikas, mutta samalla mukana oli yleistä epävarmuutta massatapahtumia tai julkisia kulkuneuvoja kohtaan. VR koki, että vastuullisena toimijana ja keskeisenä osana […] Lue lisää

  • F-LIIGA

    Salibandyliigasta F-Liigaan – Strategiatyö uudistuksen taustalla   LÄHTÖKOHTA Salibandyliigan brändi jäi historiankirjoihin 20.5.2020, kun Republicin SSBL Salibandy Oy:lle toteuttama brändityö toi salibandyn miesten ja naisten pääsarjoille uuden yhteisen tarinan, ilmeen ja nimen. Entisen Salibandyliigan nimi oli toiminut vuodesta 1994 alkaen. Tarve uudistukselle syntyi, kun Republicin ja miesten liigan yhteistyössä tehty kaupallisen kasvun strategia valmistui keväällä […] Lue lisää